Tror du på spöken...?

Datum 2010-03-03 Klockslag 23:19:31
Känner mig väldigt trött så det blir nog en "tidig" kväll. ;) När vi kollade på "Det Okända" kom jag att tänka på det sjukaste som hänt mig och Christian. Det var i studion för nåt halvår sedan... vi hörde att någon gick runt i längeheten och prasslade med saker. Vi var så övertygade om att det var någon där att vi ringde 112 och dom skickade dit poliser. Men när dom kom fanns det självklart ingen där och allt var låst... Resten av natten sov vi med tänd lampa, kläderna på och med ett baseballträ i sängen. ;)

Om du blev nyfiken kan du läsa hela blogginlägget här.

Och det här är inte det enda som har hänt i studion. Glas har flugit ut ur hyllor, det har hörts springande steg på vinden som det inte ens går att komma upp till, det har slagits på symbaler i trumrummet mitt i natten, osv, osv.... creepy? ;)

Är du en riktig skräckfilmsälskare som jag så MÅSTE du se "Paranormal Activity"!! Den är så sjuuuukt läskig, men också galet bra!

Men nu är det snart sovdags för mig. Natti natt! ;)

 


 

Förresten, FÖRLÅT för den superkassa uppdateringen idag!

Imorn ska jag koreografera en massa och då lovar jag att det kommer bli en heeeel del bloggande under dagen. ;)

Syns imorn!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0