PT på Sats!

Datum 2010-04-22 Klockslag 13:37:27
Då var jag hemma igen, och snart 3000 kr fattigare. ;) Träffade PT'n Robin Geary (supertrevlig snubbe!) som ska hjälpa mig med träningen två ggr i veckan, tre veckor framöver. Var rädd att jag skulle få nån ung, biffig, egocentrisk, svettig muskelmaskin som PT, men det här känns grymt! Robin pratar ju som sagt bara engelska men det var inte problem alls. Dessutom förstår han svenska också. Sen är han lite "äldre" (alltså inte gammal, men snarare runt 40, dvs ingen 20+are) och har fru och hela köret.

Efter att jag berättat hur mycket jag undervisar/dansar så sa till och med han att jag var "a difficult case". Så då är det inte så konstigt att JAG tyckt att det varit svårt att få ihop allt. Men han tyckte också att det skulle bli en kul utmaning! Kan tänka mig att man som PT ofta får in "lätta personer" som man skulle kunna sätta upp ett schema till i sömnen, så att ha mig som kund blir ju en liten tankeställare. ;)

 

Vi börjar på tisdag nästa vecka. Ser verkligen framemot det! =)


Kommentarer
Postat av: jasse

vad menar du? <3 moget att spamma? jag har inte spammat er!

2010-04-22 @ 15:07:19
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0