ZZZzzzzzzzzz........

Datum 2010-05-10 Klockslag 22:44:37
Känner mig galet trött... inte likt mig vid den här tiden på dygnet... Men nu är det i alla fall så, och därför är det nog dags att röra sig mot sängen (notera dock att jag har en TV rakt framför sängen).

Imorn händer det grejjor... ja... ni har kanske redan listat ut att jag ska giga med Tobbe. Spelar nog ingen roll att jag säger det för jag kan inte tänka mig att någon som är där läser min blogg ändå. ;) Blir hämtad med taxi hos päronen och sen bär det iväg. Tyvärr blev jag tvungen att ställa in klasserna imorn, men vi skjuter upp det till nästa vecka istället.

Har tyvärr inte så mycket mer roligt att berätta för tillfället. Kom precis på att jag typ har "lov" från och med nu fram till söndag. Flummigt! =D

Jaja, gonatt på er i alla fall! Hörs imörn!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0