Rööööööjfredag!

Datum 2010-05-29 Klockslag 18:23:54
Halloj! Ledsen för den kassa uppdateringen. Hade typ inte en enda sekund över igår! Först var jag ju som sagt och tränade med min PT från 11-12. Direkt när jag kom hem hann jag bara byta om och skynda mig vidare in till Odenplan för den däfr "hemliga grejen". ;) När jag kom hem blev det en spurt "lunch" och sen undervisning på L-ö i tre timmar.

Första klassen med Minivibe blev minst sagt intensiv. Vår sista klass och vi hade inte satt placeringar på sista låten. Japp, det blev fullt ös medvetslös. Vi hann faktiskt klart, men blev tvungna att lägga in en extraklass på söndag. Feminine Vibe-klassen skiljde sig som natt och dag från Minivibe-klassen. Där satt vi istället mest och snackade för vi har legat så sjukt bra till i tiden under hela terminen. Dom kommer jag också träffa imorn. Eftersom vi egentligen har en klass kvar på terminen men för få fredagar kvar innan showen, så det blir myshäng hos mig med en massa gamla dansfilmer från 2004 (show-DVD's alltså).

Direkt när vi var klara på L-ö stannade jag kvar på skolan och piffade till mig lite innan jag hoppade på bussen och åkte hela vägen bort till Upplands Väsby och Christians mammas inflyttningsfest. Där fick jag mat i mig (halleluja!). Hade ju knappt hunnit äta nåt alls under dagen. Där var vi i någon timma innan jag, Christian, Mike, Bult och Christians kusin Jonas började röra oss in mot stan igen. Haha... satan vad jag åkte runt igår!

Det blev supermysiga Nordic Light och relativt gratis bar eftersom Aaron var med och han känner typ halva bar-sverige. Träffade också Knut, alltså K&K-Knut i baren! Lite otippat. =) Kände verkligen då hur sjukt mycket jag saknar deras klasser.... måste försöka ta mig tid och gå nästa vecka.

Där mötte vi också bl.a. coola Mandy, Sara och hennes pokjvän Mattias och stannade där till det stängde kl. 1. Då drog vi vidare till "Laughing Duck" som ligger på samma gata. Tyvärr fick inte Mandy komma in för det var 20-årsgräns vilket jag tycker är så sjukt patetiskt. Vakten såg ändå att vi var ett helt gäng och alla var dessutom över 25. Som att Mandy hade dragit ner stället för att hon är 19? Skittrist! Mandy och Bult drog därför vidare och vi stannade kvar till dom stängde där också, kl. 3.

Haha, en snubbe kom fram till mig under kvällen och sa att jag såg ut som nån från L.A.-ink. Bara tattueringarna som fattades. Tycker i och för sig att dom är coola där så jag tar det som en komplimang. =)


vs.




Tja, kanske... sprang dessutom runt i bara Rolling Stones T-shirten så jag såg väl lite extra rockig ut. ;)

Nu ska jag och babe fixa middag. Hörs sen! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0