That's that..!

Datum 2010-05-20 Klockslag 21:10:33
Så där, då var man klar på Ackis för den här terminen. Kände att jag ville fira med lite sushi (ta nu inte "fira" på fel sätt.. ;) ), så jag knatade ner till suchihaket och tog med mig en 12-bitars tillbaka, satte mig på balkongen och bara njöt av sommarkvällen. =) Sjukt många luftballonger på vift förresten. Tror att det flög förbi sex-sju stycken på bara några minuter.

Tyvärr kunde jag inte gå på K&K idag eftersom min hosta tyvärr blivit värre... =( var till och med tvungen att gå upp mitt i natt och knarka hostmedicin. Tror dessutom att det var det starkaste hittills som jag reagerat på den. Blev supersnurrig och groggig, men det behövdes eftersom jag skulle upp "tidigt" också.

Mötet på Hitworks gick jättebra. Fick lyssna på Annielas nya låtar och dom var verkligen grymma! Hon har totalt bytt stil både imagemässigt och musikmässigt. Tror det är bra. Känns som att dom har nåt riktigt fierce på g. =)

Längtar till babe kommer hem för då ska vi fortsätta spela vårt nya Xbox-spel "Alan Wake". I LOVE!!! Det är ett skräckspel och dom har byggt upp det som att man kollar på en TV-serie, typ Heroes. Fruktansvärt coolt gjort! Läskiga miljöer, bra story - av mig får den en stark 10:a!


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

sv: självklart får du det! du gör mig bara glad! tack snälla, kram! :)

2010-05-20 @ 23:16:07
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Anonym

;)!

2010-05-20 @ 23:45:16
URL: http://amandarockh.blogg.se/
Postat av: MATILDA

tack så jättemycket :D jag har gjort de hemma , av ett par gamla jeans :D

2010-05-21 @ 08:56:30
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0