Popfrilla

Datum 2010-05-04 Klockslag 22:22:45
Ni som känner mig (och ni som har läst ett tag) lär veta att jag är en liten 80-tals brud och gillar allt som har med the 80's att göra - musik, kläder, smink, hår, you name it. Men jag känner att jag börjat tröttna lite på det här "hej, jag heter Celina och har bara stort utsläppt hår". Jag har ju böjrat komma igång lite med min våffeltång som är awesome, men jag har också funderat länge på om man skulle våga raka ena sidan så där, ni vet. Alltså inte hela sidan (mamma och pappa) utan bara en bit, blabla. Ni vet. Eller någon cool mohawk/hockyfrilla a la Rihanna, men jag känner att jag inte är riktigt redo att ta det steget än, så jag tänkte testa lite andra varianter så länge.

Jag började med den här och blev sjukt nöjd om jag ska vara ärlig! Gick supersnabbt att göra också. Tuperade upp luggen som f*n och sprejade loss. Sen tog jag ena sidan och borstade bak och fäste med ett par hårnålar, plus spray så klart. Lite piff hit och dit så vips så satt den där! Kommer definitivt bli en av mina favvorfrillor framöver! =)

Här kommer lite bilder.
(Okej ni får helt enkelt stå ut med ego-montaget.... ;) )

 

Vad tycks? =)


Kommentarer
Postat av: Carina Leckremo

MYCKET 80 tal må jag säga : )

Schysst

2010-05-04 @ 22:56:27
Postat av: jannika

snyggt !

2010-05-05 @ 10:20:46
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Postat av: =)

Skitsnyggt!! Min kompis har precis klippt sidecut (när man rakar en del av ena sidan) och det blev riktigt snyggt. Jag tror att du skulle bli ascool i det,dessutom syns det inte alls när hon har mittbena! Så go for it! :)) grym blogg

2010-05-05 @ 21:05:15
Postat av: Jimena Miranda

Du är så himla söt :) och jätte snygg frilla :D kram

2010-05-08 @ 11:42:20
URL: http://www.Miirandaa.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0