Nya favvojeasen!

Datum 2010-05-13 Klockslag 15:28:25
Vet ni att jag lyckades hitta mina nya favvojeans igår medan jag väntade på att få komma in till läkaren? När jag skrev in mig så sa receptionisten att det skulle ta ungefär 45 min/en timma innan det var min tur, så jag bestämde mig för att knata runt lite på stan. Dock var jag fruktansvärt trött och yr efter att ha hostat och sovit upprätt halva natten så det var inte så att jag var ute för att shoppa direkt.

Svängde in på Zara en kvart innan jag skulle börja röra mig tillbaka och vad händer? Jo, jag hittar mina jeans! Man har ju alltid ett par favvojeans som man har på sig till typ allt och mina gick sönder precis i samband med att jag flyttade. Detta innebär alltså att jag varit på jakt efter "mina nya jeans" sen i november och nu har jag ÄNTLIGEN funnit dom!

Egentligen har jag inte pengar för fem öre att spendera på kläder just nu, men det hade varit en fruktansvärd SYND att inte köpa dom så det blir att käka nudlar fram till den 25:e. ;) Men det är det värt för jag ÄLSKAR dom!! Sitter hur bra som helst och är toksköna! Wiiiieee!! =D

Vad tycks? =)

 

Har varit och träffat min "ekonomi-tjej" Ritva så det är därför jag är lite tillpiffad. Men nu måste jag nog ta och lägga mig ner en stund... vaknade med jordens j-vla huvudvärk och nu känner jag mig jätteyr och konstig. Tudels!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0