Soooommar, soommar å sooool!

Datum 2010-05-15 Klockslag 13:34:11
Wiie! Nu har jag "övertalat" superduktiga Eva som har gjort mina tidigare bloggdesigner att göra en ny! =D Ska börja klura lite på hur jag vill att den ska se ut.

Hur har ni det annars då? Inte helt fel att vara ledig. Tyvärr så händer det ju inte alltför spännande saker då, därför blir det också lite glesare mellan blogginläggen. Känner mig för övigt som en knarkare för tillfället... haha... kostisonspray två ggr om dagen, hostmedicin med morfin några ggr om dagen (olika), plus att jag var tvungen att ta lugnande mot hjärtklappningen igår. Min kropp mår ju inte helt hundra just nu. Men armarna blir i alla fall bättre för varje dag! =) Hoppas att jag kan sluta smörja in dom snart. Det dumma är ju att man absolut inte får utsätta huden för sol under minst två veckor efter behandlingen. Kul när det för en gång skulle börjar bli lite sommar ute...

Apropå sommar, hallå vad hände med vädret idag? =D Gick ut på balkongen nyss och även fast solen inte hunnit dit än så skulle man lätt kunna sitta där utan att frysa! Känner ni också att man kan komma på sig själv med att bli förvånad över att inte frysa när man är ute och går nu för tiden? Som senast när jag använde min jeansjacka för första gången det här året. Man har liksom automatiskt i kroppen att man ska krypa ihop, spänna sig och försvara sig mot den bitande svenska kylan. Då känns det konstigt ovant att stäcka på sig och fortfarande vara bekväm med temperaturen. Jag tror att svenskarna längtar extra mycket efter värme just det här året. Jag vet att jag gör det i alla fall. =)

 

Invigning...


Jaja, nog med svammel. Om ni har tråkigt så bör ni ta er en titt på "Bella & Tyra Show" när Kissie är där som "Veckans gäst". Lyckades ta mig igenom hela avsnittet igår (notera att jag var tvungen att pausa ungefär varannan minut), men det måste nog gå till historien som världens mest pinsamma intervju! Jag tyckte att "Borat"-filmen var jobbig att titta på, men det här var miljarder gånger värre! ;)

Vad händer annars idag då? Jo, jag och babe har tänk mysa ner oss på balkongen så småningom, sen blir det grillmiddag på Lidingö hemma hos mamma och pappa! Tokmysigt!

 

Kommer ni ihåg den här? Och hur mycket man störde sig på alla taktlösa barnj-vlar i bakgrunden! ;) Well, I did!


Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

jag har nog lite hatkärlek till det här.. man känner sig verkligen som en liten skit på 90talet igen när man ser det, retar sig på tjejen över staketet och dom som boll (är tanken att de ska bolla i takt eller..?) och sångaren som inte ens kan sjunga "r". hahaha! härlig sommarkänsla man får av den, kommer ju från sommarprogrammet. ^^

2010-05-16 @ 23:19:55
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0