Jag vann!! Typ... ;)

Datum 2010-05-20 Klockslag 13:53:19
Nästan i alla fall. =) Ni vet den där hårtävlingen som jag tjatat om? Fick ett mail idag där det stod att jag tyvärr inte vunnit med att jag var en av dom 15 i topp som vunnit en Artist Wave Maker + produkter från Matrix Design Pulse. =D =D =D Hur fett är inte det?? Vinner typ aldrig nåt så det här var väldigt välkommet nu när ekonomin inte är på topp direkt. ;)

 

Hihihi!!! Hade ändå tänkt att köpa den här när jag hade lite mer pengar!! =D

TACK till er som har röstar! I owe you one. ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

är den bra :)?

fan va kul du vann ändå på sätt och vis :D!

2010-05-22 @ 00:03:14
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0