H.E.A.T. - Everybody wants to be someone

Datum 2010-05-24 Klockslag 21:47:42
Det här är så fruktansvärt bra! Sitter och ryser från första till sista tonen. Helt sjukt vad mycket som har hänt för killarna sen jag träffade dom för över tre år sedan. Grymma killar och extremt grymma musiker, och det säger jag inte bara för att dom är mina kompisar! Och Kenny som lätt är en av världens (nej jag överdriver inte) bästa sångare. Blir alltid lika glad när jag träffar dom. =) Trist bara att det inte alls är lika mycket längre som förut, men sånt är livet.

Det här är från senast på Sveriges Radio när jag och Christian var där och tittade. Fatta att det här är LIVE och det låter platta!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0