Fantastiska elever!

Datum 2010-05-09 Klockslag 21:22:04
Jag har verkligen BÄST elever!! Både på Ackis och på Lidingö! =)

En stor eloge till alla superduktiga Ackis-tjejer som kämpat på hela helgen! Jag är jättejättejättestolt över hur ni skötte er på scenen OCH bakom scenen! Ni var fantastiska!

Fick som sagt också massa toksöta presenter!
Elin, Alice och Sofia lyckades pricka 350% rätt på vad jag gillar. ;)



Stora smycken!



Fjädersmycken!



Var tvungen att visa upp ringen för den syntes inte så bra på sista bilden...



En galet söt temugg som jag gått och spanat på i typ en månad och roiboos-té med lime.
(Roliga är att jag alltid dricker grönt té med citron-smak på morgonen, så det här är ju verkligen ett perfekt alternativ! =) )



Och det här fick jag av mina söta "Teeth-tjejer". =)



Ghaaaaahhhh... choooocolaaateee... ;)




Och världens sötaste kort!
Obs, notera kommentaren om tröjan nere i höret. ;)
Det var några som undrade var jag köpt den;
www.modekungen.se
=)



TACK TACK TACK till alla elever!
Nu har vi en klass kvar, sen hoppas jag att vi syns igen efter sommaren. =)


KRAAAAAAMMMM!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0