Facebooksida för Minivibe

Datum 2010-05-28 Klockslag 02:07:29
Så där, nu har jag suttit och meckat med Minivibe's sida på Facebook som ni kan hitta HÄR. Så nu är det bara att gå med! =) Håller också på att fixa med deras officiella hemsida, eller rättare sagt Christian fixar och trixar. Nästa vecka blir det förhoppningsvis fotografering också. Anledningen till denna Minivibe-spurt är att Ung08 vill ha länken till vår hemsida och snygga bilder. Jobba, jobba, jobba! ;)

Imorn händer det grejer må ni tro! Först blir det PT-träning på Sats. Mage och ben denna gång. Efter det blir det lite hemliga grejor och efter det undervisning på Lidingö. Men tro inte att kvällen tar slut där inte! No, no! Vidare sen in till Väsby för inflyttningsfest hos Christians mamma och därefter en tripp in till Aarons jobb för lite drinkar med gänget. Sen sova. ;)

Vilket jag också planerar att göra nu. Ska ju faktiskt upp om sju timmar. Urk...

Tudels!

Och glöm nu inte att gå med i Facebook-gruppen! =)


 

Från en annan bar-runda with the crew..


Kommentarer
Postat av: Liza

Tävling!!

Var med och tävla om att bli helgens finaste/bästa blogg :)

Läs mer här:

http://miissapriil.blogg.se/2010/may/blogg-tavling.html

2010-05-28 @ 10:47:48
URL: http://miissapriil.blogg.se/
Postat av: Lara

Hejsan!

Jag undrar om ni tar in fler dansare till gruppen eller är det en stängd grupp? Skulle uppskatta om du skickade ett mail till mig!

Tack på förhand,

Lara

2010-08-13 @ 02:36:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0