Student-tider!

Datum 2010-03-16 Klockslag 14:45:41
Nu är Minivibe-tröjorna på tryckeriet! =) Spännande, spännande... håller tummarna för att dom hinner bli klara till på lördag. Efter att jag och mamma lämnat in tröjorna satte vi oss och åt lite lunch och sen blev det en Boogie-promenad. FY SATAN VAD DET ÄR KALLT!! Kom igen Sverige..!

Haha, vet ni vad som händer ikväll då? Jag ska på en studentskiva! Jepp, bara 6 år sedan sist... ;) Men det är Bult's fruga Mandy som tar studenten, så då är det ju självklart att man går dit. =) Kommer ihåg när jag hade min studentskiva... Vi hade tema, "Gangster". Undrar om jag har några bilder från det..? Hmm...

 


Kommentarer
Postat av: Madde

hihi!! Vad söt!

2010-03-16 @ 21:13:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0