Stolt Minivibe-morsa! ;)

Datum 2010-03-13 Klockslag 19:37:39
Ni skulle bara veta hur stolt jag är efter dagens rep! =) Tjejerna var fokuserade, körde järnet och till slut hade vi satt hela showen. Allt på tre timmar! Jag bryr mig (nästan) inte om hur det går på lördag, för hur "cheesy" det än låter så tycker jag redan att vi har vunnit. Jag kommer stå där och bara pysa av stolthet när det är dags att köra. =)

Tänk att för två år sedan bestämde jag mig för att sätta ihop den här gruppen. Jag hade en vision hur jag ville att gruppen skulle vara och nu är vi där. Känns overkligt på ett sätt och självklart helt fantastiskt!

Här har ni tjejerna för första gången på scen tillsammans med Feminine Vibe (Minivibe har rosa kläder och kommer in efter 1.10).


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0