Morr..........

Datum 2010-03-02 Klockslag 11:03:32
Gick och la mig runt kl. 3 i natt för att jag inte kunde slappna av, somnade kanske runt kl. 4 och har sovit piss hela natten (vaknat hundra gånger i timmen osv). Sen när jag äntligen lyckats somna och sover runt 10-tiden så sätter idiotjäveln bredvid mig igång och börjar borra i väggen precis på andra sidan min säng!!!!

Nu är jag uppe och täcket är förflyttat till soffan... det ironiska är att nu har dom slutat... det räckte väl med att bara väcka mig antar jag. J-vla tuppj-vel....




Såg precis Rihannas nya videon till "Rude Boy". Älskar 80's-stylen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi sitter i samma båt gick och la mig fyra somna inte förns 6 vaknar vid 9 för att hunden sitter och ylar på högsta volym

2010-03-03 @ 00:02:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0