Mina nya naglar - Ed Hardy style!

Datum 2010-03-06 Klockslag 14:23:55
Här har ni dom! Det blev alltså Ed Hardy-inspirerat den här gången. ÄLSKAR mina nya nailart-prylar! They ROCK!! ;)

Om ni själva är intresserade av ha få fina naglar så är det bara ni skriver ett litet meddelande med mailadress så höra jag av mig så fort jag bara kan. =)

 

"Lite" nailart-prylar som jag köpte igår. =)

 

 

Tänte visa er lite "work-in-progress", dvs så här såg naglarna ut efter att förlängningen var på.

 

 

Tyvärr känner jag att bilderna inte göra naglarna riktigt rättvisa... babe ligger och vilar nu, men så fort han vaknar tänkte jag att han skulle hjälpa mig att ta lite bättre bilder.

 

Om ni undrar så står det "Daddy", "Mom" och "Love". Dedikerar några naglar till mina kära. ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Fan vad grym du är! hur gör du?? :D

2010-03-06 @ 15:19:14
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: Bella

Varsegod! Hehe ok, btw älskar din stil! ;)

2010-03-06 @ 15:59:32
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: Madde

Fan vad balla celina!! they rock like hell!! Jag måste göra nån dag!!

2010-03-06 @ 18:30:05
Postat av: Blomman

Har du gjort dem ?? Hel Grymma. Assnyggt.

Synd jag bor i säffle annars hade du lätt fått gjort naglar på mig !! : )

2010-03-07 @ 18:44:03
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vart köpte du alla naglesakerna? <3

2010-04-01 @ 16:47:43
URL: http://beckisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0