Mello mello mello...

Datum 2010-03-06 Klockslag 21:16:31
Så.. va tycker ni om kvällens mello hittills? ;)

En person som jag skulle vilja ta ett rejält snack med är människan som skriver manuset det här året. Förlåt vem du än är, men hej å hå vad du SUGER!!!! Min pappa hade kunnat skriva ett bättre manus och ägt sönder dig och han kollar inte ens på Melodifestivalen!!

Ett tips - byt jobb!! Skriv fars eller nåt...

 

 

P.S. Hur underbar är inte låten "Underbart"? Nej jag är inte ironisk, tycker faktiskt att den är supermysig! =)

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0