Love thy neighbour!

Datum 2010-03-08 Klockslag 10:45:09
Blääää... min mage är kajko... mår urk... håller på att koka ris nu. Men jag får kanske skylla mig själv med tanke på alla onyttiga saker jag stoppat i mig nu under lovet. Förstår om magen säger åt mig att lägga ner. ;)

Idag ska jag och Ida korra till kvällens Lidingö Danceteam, sen blir det tre timmars undervisning för min del.

Åh förresten apropå inget, jag och Christian har faktiskt blivit skonade från vår härliga snickarversktad till väckarklocka nu hela helgen. Idag gick jag upp samtidigt som Christian runt 9 (kunde ändå inte somna om.. mår som sagt kasst) och så plötsligt när jag sitter och kollar på TV sätter den väldigt trevliga borren på andra sidan sängen igång att låta. Kollar på klockan och jo då, 10.03 sharp! Slår aldrig fel. ;)

Men det som faktiskt gör mig en smula smått förbannad, är att dom ALLTID sätter igång och borrar en decimeter från mitt huvud när jag ligger och sover kl. 10 VARJE morgon. Sen håller dom på i sisådär en halvtimma/en timma så att man verkligen vaknar och lika gärna kan gå upp. Sen är det tyst resten av dagen.

Don't you love your neighbours? ;)


 

Nä, nu ska jag sätta mig som en kines och äta mitt ris.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0