Klockan är 15.11

Datum 2010-03-12 Klockslag 15:21:42
...och jag är redan helt slut!! Vaknade i morse kl. 09.49 som vanligt av borrandet. Man har liksom vant sig vid det här laget, så jag och Christian bara log mot varandra önskade varandra "God morgon!". ;) Vi tog vara på tiden och bara låg och drog oss tills att det det var dags att gå upp.

Sen bar det av till gymmet. Eftersom jag körde armar och rygg i förrgår, så blev det mage, bröst och ben idag. Hatar "ben-dagen"... Känner att jag sjukt lätt blir övertränad där! Asjobbigt... har fått rekommederat att stretcha mycket och dricka litervis med vatten, vilket jag är SÄMST på!

(på Sats-gärdet - mitt andra hem... ;) )




Apropå... måste hämta ett vattenglas....

Så där! =)





Vet ni att jag har blivit HELT BESATT av Ballerina kladdkaka!!! Olagligt gott är vad det är!

Nä, nu är det dags att börja förbereda inför kvällens klasser. Shohej!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0