Hello people!...

Datum 2010-03-27 Klockslag 18:15:28

0-7731a6c08c664be8b16b0478fb098da4.png

Hello people! Greetings from the rock capital of the world - Upplands Väsby! ;) Vet ni att i början av Europe-eran så hade dom sin replokal i källaren här. Jepp, pretty cool ey? ;) Idag är det som sagt rehabdag för mig, dvs vi har sovit sent, ätit " frukost" i centrum, shoppat lite och tagit en två timmar lång nap. Vaknade precis. :) Ikväll blir det filmmys i soffan och färdigmat från pizzerian här under (dom har faktiskt kycklingfilé med ris!). Har också haft mitt Mimmi-linne på mig idag. Det blir man glad av. :) Men mer spännande än så blir det nog inte idag.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0