Gamla minnen

Datum 2010-03-31 Klockslag 13:49:30
Åååååhh det här friståendet gjorde jag i fleeera år när jag var gymnast! Vi hade världens bästa tränare - Bea och Mari och dom har varit mina förebilder hela min uppväxt. När jag vid 15-års ålder blev tränare så hade jag bestämt mig att jag skulle bli precis lika bra tränare som dom, och jag har fortfarande med mig det så fort jag undervisar än idag. =)

Har nog aldrig riktigt fått chansen att säga det, men om det skulle vara så att ni råkar läsa här så ett otroligt stort tack för allt ni gett, att ni var världens bästa tränare och att ni var fantastiska förebilder. =)

 

Självklart är friståendet omgjort en del efter alla nya regler, men här har ni det. MITT gamla fristående. =)

Självklart stod jag längst fram.... ;)

 

EDIT: Haha, nej det är inte jag som kör. Det var tio år sedan jag skuttade runt och då fanns knappast youtube... ;)

 


 

 

Nu tänkte jag dra till gymmet en sväng. Sho!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där du? :O

2010-03-31 @ 14:24:48
Postat av: Anonym

hahaha där är ju jaag ! :P

2010-03-31 @ 18:29:16
Postat av: Anonym

Men så kul, det var ett tag sen jag hade det! Det är ju faktiskt ett bra fristående!

2010-03-31 @ 21:19:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0