Facebookraggare - the worst kind

Datum 2010-03-18 Klockslag 16:09:38
Får ni också ex antal vänförfrågningar i veckan på Facebook av typ Acchachalem Muchamed, Guglielmo Scarlatti, Klaas Eschenbach, osv.? Och sen när man kollar på profilen så har personen minst 1000 vänner och det är bara tjejer som står och posar? Ehm.. okej, tack men nej tack. Tycker bara att det är patetiskt med folk som skapar en profil och bara fyller den med "snygga brudar". Vad dom ska ha den sidan till vill jag inte ens tänka på..!

Är inte intresserad av att adda folk på min Facebook som jag varken har träffat, ringt eller mailat med tidigare. Jag är liksom inte intresserad av att Georg i Australien har spelat blablablapoker och fått blablablapoäng, eller att Alexeij i Italien "adopterar bort en sälunge i sitt akvarium".

Vad tycker ni? Addar ni folk bara för att adda eller kör ni lite "pick and choose"?

 

Liksom, sluta stalka mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag addar bara folk som jag känner eller som är vänner till mina vänner eller släktingar och så H.E.A.T fans förstås tillhörande H.E.A.T-familjen. Alltså inga utomstående. Precis som du gillar jag inte alla dessa förfrågningar man får och jag bara tar bort de.

Jag får också många förfrågningar från afrika då främst män. Någon annan som upplevt det?

Jag väntar också med spänning på att få höra...;-)

Men du, vilka rötägg ni hade oturen att råka på vid Mandys studentskiva. Ni var ju tydligen inte de enda som råkade ut för dem. Idioti, säger jag bara. Men annars var det trevligt vad jag förstod.

Kram på dig :-)

Postat av: Barack

I`m not stalking you! You have always been my favorite, you know that.

2010-03-18 @ 23:15:51

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0