Cesar Millan - The Dog Whisperer

Datum 2010-03-19 Klockslag 13:50:42
Visste ni att en av mina största idoler (borsett från mamma och pappa så klart.. ;) ) är Cesar Millan - The Dog Whisperer. Har ni sett det programmet? Han är heeeeelt fantastisk! Han om någron pratar verkligen "hundiska". ;) När jag lväl yckas tajma hans program på TV4+ så sitter jag bänkad och suger åt mig allt! Att jobba med hundar är faktiskt något jag skulle kunna tänka mig att göra om jag inte höll på med det jag gör idag. Senare i livet kanske. När jag är trött på all uppmärksamhet och all "fame" så flyttar jag ut till landet med Christian och våra tio hundar. ;)

 

 

Tycker verkligen att det här är sjukt intressant!

Hallå, han skulle typ kunna få mig att sluta hoppa och sitta helt tyst! ;)

 

 

Har ni några "idoler"?


Kommentarer
Postat av: liinääh

hallåhallåhallååå c:



händer i helgen ? :>

2010-03-19 @ 16:17:05
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0