11.01

Datum 2010-03-23 Klockslag 11:09:33
God morgon på er. Shit va jag har drömt i natt..! Drömde bl.a. att jag var fången i ett hus som styrdes av en massa brats! Haha, jo det är sant! Brats-fobi..? ;)

Hittade lite filmer på några andra grupper som tävlande på Tyresö Dance Awards som jag tänkte visa. Först har ni ett klipp som tyvärr "ligger på sidan", men det är den enda gruppen jag hittade som vi tävlade i samma kategori som.

 

Här kommer några grupper som tävlade i kategorien "Dancehall"

 

 

 

Hade jag varit bruden lägnst till höger i början så hade jag letat upp ett par större hotpants... eller inte haft hotpants på mig alls.... =/

 

 

 

Den här gruppen vann faktiskt hela "Dancehall"-kategiron med all rätt! Sjutk bra och ett väldigt roligt koncept! Inte bara stå och porrskaka rumpan liksom. Pratade faktiskt lite med dom innan, sa att jag diggade deras outfit. Dom tyckte faktiskt att vi var grymma också. ;)

 


Kommentarer
Postat av: charlin

tjejerna i svart skrämde mej lite, lite föör mycket tuttar och rumpor överallt!

2010-03-23 @ 20:45:29
URL: http://chaarlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick dom som tävlade i samma kategori som er bättre placering?! det är hur roligt som hellst att kolla på. dom är så dåliga o koregrafin är så himla dålig o dom bara hoppar runt o skakar på rumpan o slår til lden lite ibbland. guuuuuuuud vvvvvvvvvaaaaad dåååååååliiiiiiiigaaaa!!!!!

2010-03-24 @ 18:57:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0