Skrattkramp!

Datum 2010-06-12 Klockslag 17:25:34
Hur underbara elever har inte jag liksom! ;) Kändes som att det var julafton/födelsedagskalas nu när tjejerna kom hit med en giganstisk kasse full med massa presenter! Sen satt vi bl.a. och kollade igenom resten av dansfilmerna och nu har jag skrattat så mycket (framför allt åt Sofias fina SMS till "Roten" ;) ) att jag kommer ha galen träningsvärk i magen imorn! En perfekt start på sommarlovet! =)

Måste ju visa er vad jag fick! Haha, man blir verkligen rörd över hur pass bra tjejerna känner mig och vet vad som passar in i min lägenhet. =) Det här är ABSOLUT saker som jag skulle kunnat köpt själv!

 

Älskar lotusblom-ljushållare! =) Så en svart och en grön är mer än välkommen till min lilla samling!

 

 

Ett supergulliigt armband från Cocoo!

 

 

Och så fick jag en kompis till min favoritmugg!! =D Nu slipper jag handdiska hela tiden. ;)

Plus ett tillhörande serveringsfat. Gullungar!!

 

 

Supemysiga relaxprylar (body milk och shower gel)

 

 

Vad kan detta vara...? ;)

 

 

Jo, detta! Hur fint som helst och passar överdrivet perfekt på mitt soffbord!

(notera att dom matchat det gröna fatet med min gröna matta! ;) )

 

 

Haha, den här vill jag rama in! Kommer gå runt med den här på alla shower och alla lektioner framöver! ;)


Sötpluttar!!
Det går nog inte att känna sig mer omtyckt och uppskattad som danslärare än vad jag gör nu. =) Jag blir faktiskt väldigt rörd ska ni veta. Och som utlovat kan ni till hösten förvänta er en riktig nörd-dans! ;)

MegadunderKRAAAAAAAAAAAAAAM till er finingar! (Eller ska jag säga rotisar... ;) )


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0