Sats-lover!

Datum 2010-06-08 Klockslag 16:07:13
Wohoo! I made it! =) Berättade för Robin att jag hade haft en tuff helg och att jag börjar känna mig lite sämre i halsen, så vi tog det lite lugnare idag. Men fri från träningsvärk blir jag nog inte. ;)

 

Älskar att Sats på Gärdet börjar kännas lite som ett extra hem. Men det bästa av allt är nog att det typ aldrig är nåt folk där dom tiderna jag tränar! Love it! Kan verkligen rekommendera det till alla som funderar på var dom ska börja träna. Jag testade World Class men HATADE det! Sjukt dålig service, konstig personal, kall och trist inredning. Nej tack! Sen är det självklart olika för alla, men jag fastnade verkligen för Sats och jag är supernöjd. Fick den här artikeln mailad av pappa idag. Lite om vad folk i allmänhet tycker om olika gym. Det är ju som sagt väldigt individuellt vad man vill ha ut av sitt gym, så jag vet inte riktigt vad man ska få ut av dom siffrorna. Är man nöjd så är man nöjd. =)

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7261794.ab

 

Det är ju som sagt väldigt individuellt vad man vill ha ut av sitt gym, så jag vet inte riktigt vad man ska få ut av dom siffrorna. Är man nöjd så är man nöjd. =)

 

Nu ska jag börja förbereda mig inför kvällens auditionklasser, sen ska jag hem till m&p och få stekt strömming! =D

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva hur mycket du tränar på sats ungefär? Alltså hur länge du kör kondition och vad isåfall (cykel, löpband) eller ja, allmänt bara :)

2010-06-10 @ 22:27:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0