Ny design på g!

Datum 2010-06-14 Klockslag 12:16:11
Gomorron! Hur underbart är det inte att vakna på sommarlovsmornar? Det är f-ing fab- wait for it -ulous! ;)

Kollade som sagt på "New Moon" igår kväll och jag måste säga att jag faktiskt gillade den. Den är ju definitivt inte i samma klass som ettan, men hur ofta är det så? Längtar till fyran dock. Känns som att trean är lite upprepning av tvåan, men det är ju klart att den måste ses. En grej som jag faktiskt störde mig lite på var att dom spelade sjukt mycket mer nu på att Edward är "dregel-hunken" i filmen. Jag menar, första scenen han är med i så går allt i slowmotion och det kommer på hunk-musik. Alltså, kom igen..?

Nya designen är på g också! Kommer bli GRYMT eftersom det är superduktiga Eva som gör den igen. =)

Och vet ni vad det första jag gjorde i morse? (dvs efter att Christian åkt till studion) Jag dammsög HELA soffan! Och då menar jag inte lite lätt ovan på kuddarna, nej! Jag lyfte bort alla dynor, grunddammsög upp allt äckel som låg i botten, dammsög av alla dynor och sedan vänt på dom så att dom får "forma tillbaka" sig lite. Ding ding ding! (vuxenpoäng till mig)

Och idag har jag inte så mycket mer inplanerat än att fixa lite med nya bloggen (dvs skicka grejer till Eva), ta tag i lite mail och bara gå runt och känna av lugnet. =) Imorn däremot blir det "American Pancakes-frukost" med Anna (hon blev sugen efter att ha sett bilderna), träning med Robin på Sats och till sist 3-års middag med min fina karl! Jepp, vi har vår officiella årsdag imorn! =) Fatta, tre år? Det är som en hel gymnasietid. Men det är BÄST! =)

 

(Boogie förra året/jag idag.. ;) )



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0