New in

Datum 2010-06-23 Klockslag 16:13:41
Svängde förbi Fältan efter att jag och Mike kollat på båten och fick bl.a. med mig detta hem;

 

Bikini och sminkborttagning från H&M

 

 

Två stycken BH-toppar från Lindex att ha under slappa linnen. Den längst ner är mer korallröd/rosa än röd som det ser ut på bilden och den översta blev jag heeeelt förälskad i!! Det är som sagt mer en topp och man skulle lätt kunna ha den typ när man solar eller till en kjol eller ett par byxor med hög midja. Färgerna syns inte så bra här heller, men den är verkligen helt fantastisk!

 

 

Denna hittade jag på BikBok-rean. 50% rabatt, tackar tackar! Har velat köpa en jeansväst i typ ett halvår så när jag såg den hängandes där då gick det ju bara inte att gå därifrån utan den. ;)


Kommentarer
Postat av: ida

Hej gumman! Vad kul att vi har köpt samma BH från lindex den rödaktiga =) haha

Nu ska jag till laisings sista dagen på lägret! wiiiie! längtar till nästa vecka o er fest! puss

2010-06-24 @ 07:51:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0