Nä, vet ni vad!

Datum 2010-06-17 Klockslag 22:15:27
Hemma! "Avatar" är ju bara för underbar! Märkte nu när jag såg den andra gången att jag hängde med mycket bättre i handlingen. Första gången satt jag typ bara och var så faschinerad över att det kunde flyga grejer strax intill huvudet. ;) Har haft en riktig mammapappadag idag. Väldigt mysigt! =) Först blev det frukost ute i trädgården med mammas grymma hembakade bröd. Efter repet med Anniela gick jag tillbaka och fortsatte trädgårdsmyset med lunch och smoothie. Efter det satt vi mest och myste i solen till att vi skulle åka in till bion.

Haha vet ni, jag tror att mamma och pappa ofrivilligt har fått en katt! Inte alltför uppskattat av Boogie. ;) Den brukar tydligen spatsera runt på tomten flera gånger om dagen, och nu idag när vi satt och åt lunch så stog den helt plötsligt bara några meter ifrån oss och "pratade" för fullt. Haha, sjukt kul! Den försökte verkligen prata! Det slutade med att jag matade den med köttbullar och gosade med den. Väldigt olikt mig ska ni veta. Jag är hundmänniska in till själen! ;)

Nu sitter jag här och väntar in min karl som jag inte sett sen igår. Usch! Alldeles för länge! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0