Midsommarhelgen

Datum 2010-06-27 Klockslag 18:58:32
Ja midsommar... Antingen blir det en fantastisk dag eller så blir det katastrof. Min midsommar började bra och slutade i katastrof. Men så kan det gå ibland. Täntke visa er lite bilder när kvällen fortfarande var bra och så glömmer vi helt enkelt det dåliga. ;)

Först var vi alltså hos Christians mormor tillsammans med hans mamma Ewa och hans kusin Jonas med flickvän Carro. Resten av kvällen spenderade vi hos de sist nämnda. Där var också resten ur väsbygänget som inte flytt till diverse lansställen så vi blev väl kanske runt 12 pers till slut.


Det blev kubb-match och grillning (magiskt!! Christian är helgens grill-kung), burken (!) och sen klassiskt utehäng tillsammans med väsbys alla mygg.

 

Mitt lag! =)

(Jag, Mandy, Bult, Dave, Jonas och Martin)

 

 

Försökte ta en paparazzi-bild men Mandy var snabbare än ögat! ;)

 

 

 

Hrm.. inte dom vackraste poserna kanske direkt... ;)

 

Ehh.. ja, precis... ;)

 

 

Fina Bult och Mandy

 

 

Dagen efter fyllde Christian som sagt 30 år och jag kan ju lova att vi sjöng en hel del för honom vid tolvslaget... ;) Tror att vi kom upp i ungefär en 15 improviserade "ja-må-han-leva" verser. Fett skillat!

 

Längre ner i bloggen har ni lite bilder från födelsedagen, men jag lägger helt enkelt upp dom här också till er latmaskar som inte orkar scrolla.. ;p

 

 

Mina presenter till Christian...

 

Dagen spenderades med ett väldigt slitet gäng i studion (älskar att bo ovanpå en pizzeria sånna dagar) och idag har jag faktistk lyckats få lite sol på mig! Jepp. Har legat i mammas och pappas trädgård i några timmar. Är så fint där nu när allt blommar för fullt.

 

 

Ja, det var väl min helg det. Bortsett från fredag natt så har det varit väldigt mysigt. =)


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Ja så är det verkligen, antingen grymt eller åt h-vete. du verkar ha haft det mysigt på dagen ändå :) kul med kubb! :D vem är hattkillen? :p ska du ta några sommarklasser baby?

2010-06-27 @ 19:10:55
Postat av: Celina

Nat; Ja innan det blev kaos så var det toppenmysigt. =) Hattkillen är Dave i H.E.A.T. Intresserad eller? ;) Vet inte om jag ska ta några sommarklasser... funtar på att vila lite från dansen nu i sommar faktiskt... men om det det dyker upp något väldigt fantastiskt så kanske jag hoppar på. Har du tänkt köra nåt?

2010-06-28 @ 20:47:33
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0