Fredagsmys

Datum 2010-06-18 Klockslag 20:40:26
Nu har babe och jag varit nere i affären och köpt laxfiléer som min käre karl står och lagar för fullt nu. Till detta blir det vitt vin och till efterrätt/snack - ost. Möglig sådan. Istället för kvällsgodis blir det istället popcorn och kanske ett till glas vin. *Ding ding ding* (fler vuxenpoäng) ;)

Christian incisterar på att vi ska krångla oss in till stan imorn och armbåga oss fram bland alla virriga turister för att ev. (en chans på miljonen typ) få en glimt av det extremt omtalade brudparet. Jippi. Men bara vi är med varandra så är jag nöjd. =) Jag kanske kommer tacka honom när det här så småningom blir lite mer historiskt. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395



Jag fyller 20 år i sommar och systemkameran skulle vara en perfekt 20 årspresent.

2010-06-19 @ 08:51:28
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0