Efterlysning!

Datum 2010-06-09 Klockslag 10:39:45
Nu är det så här att jag blev bestulen på en grej i helgen under showerna. Fick en jättefin ljusstake i form av en dödskalle av Eva som jag fint och snyggt packade ihop i kartongen som jag fick den i. Tyvärr blev den stående vid soffarna precis utanför lärarrummet/Lidingö Danceteam, men sofforna är verkligen längst in i korridoren och man tänker ju inte att folk går och SNOR grejer under en show. Alla känner alla liksom.

Anyway, dagen efter var den spårlöst borta - kartong och allt. Dock sa en annan lärare (Sanna) att hon sett dödskallen stå på ett annat bord några meter därifrån UTAN kartong under sista föreställningen. Det betyder att någon i dessa grupper har min dödskalle hemma hos sig nu (och jag menar alltså INTE lärarna som står här nu);

Sofia Bloms tisdagar
Ida Smedbergs tisdagar (tre grupper) och funk
Carolina Havervalls disco
Leila Karats fredagar
Emmie och Sandros street F och house
Anne-Lie's alla grupper
Cisselas Commercial street
Evas måndagar

Är det så att ni går i någon av dessa grupper och har sett eller hört nåt så skulle jag bli ENORMT glad om ni hörde av er! Jag blev verkligen jätteledsen när den försvann eftersom det var Evas "tack för alla dansår-present". Så här ser den ut;

 

Även om ni inte vet var den är nu, hör av er om ni bara SÅG den någongång under kvällen!

Ni får hittelön, vad som helst! Jag vill VERKLIGEN ha tillbaka den! =(


Kommentarer
Postat av: sanna

kom den inte fram på söndagen? fan va skumt vännen!!! hoppas du hittar/får tillbaka den!

2010-06-13 @ 15:04:57
URL: http://situationsanna.wordpress.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0