Date-dax!

Datum 2010-06-15 Klockslag 15:52:05
Phu! Nu är jag hemma från gymmet! Är som vanligt helt slut och tänkte ta och hoppa in i duschen alldeles strax. Hihi, ska börja fixa i ordning mig inför mig och Christians 3-års date. =) Han har kollat upp lite mysiga restauranger i stan som vi tänkte besöka och sen kanske vi stannar någonstans och tar en drink eller nåt. Mys och kärlek ska det i alla fall bli. =)

Har jag berättat hur vi träffades förresten? Jo, jag och en kompis till mig som heter Michaela hade bestämt att vi skulle spela in en demo till vårt nystartade "band". Jag kollade runt på nätet för att hitta någon bra studio och fastnade för Christians "Standstraight Studio One" (dom hade dessutom lite bättre priser genom Stagepool's hemsida). Jag ringde dit och vem svarar - Christian. =) Tänk om man visste då vem det var man egentligen pratade med. ;) Jag berättade lite om mig och Mickis projekt och han fastnade för det direkt och ville faktiskt skriva en helt ny låt med oss. Vi hade ju egentligen bara tänkt att sätta ihop en cover att ha som röstprov, så att göra en ny låt kändes ju grymt!

Vi åkte ut till Upplans Väsby och Christian har själv berättat att världen stannade upp när jag klev in genom dörren. ;) Hehe, låter hur corny som helst men han tyckte verkligen att jag var det vackraste han någonsin sett. Jag å andra sidan var pissnervös och hade bara huvudet inställt på att göra ett bra jobb. ;) Men visst var det nåt där. När vi gått därifrån sa till och med Sara - Christians kollega och bästa vän att jag var en typisk "Snyder-tjej".

Ja, och resten är liksom historia. Men lite gulligt är det väl. ;) Jag var 21 och han var 26 (typ november, ungefär ett halvår innan vi officiellt blev tillsammans). Tänk vad tiden går fort när man han roligt.

 


Kommentarer
Postat av: Du är värd all kärlek du kan få!!!

Du är värd all kärlek du kan få!!!

2010-06-15 @ 19:02:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0