Brainfreeze

Datum 2010-06-22 Klockslag 22:37:39
God afton! Har suttit och kluratST's fristående ett tag nu eftersom vi skulle ha träning imorn, men det tog verkligen bara STOPP. Total brainfreeze. Förmodligen för att jag bara har en kväll på mig att ändra sjuuuukt mycket småsaker, plus en hel f.d. golvdel... det blir en himla massa åttor det... ibland går det, ibland går det inte... ikväll gick det inte. Håller på att föröska skjuta upp träningen till nästa vecka istället. Känns dumt att slänga ut sig nåt blaskigt en kväll innan när resten av friståendet växt fram under flera månader. Jag har ju faktiskt mitt namn på det och då vill jag stå för varenda rörelse. =)

I annat fall får det bli fixochtrix-träning imorn (dvs, rensa lite på det som redan är klart).

Här har ni friståendet om ni är nyfikna på hur det ser ut nu. Är som sagt en hel del som ska fixas med, men grunden är i alla fall där.

 

Gud vad jag blir trött på avundsjuka svenskar förresten. Redan har folk börjat skriva på Marie's blogg att jag snott sminktipset från någon annans blogg (som jag för övrigt aldrig hade hört talas om). Blablaaaa... jag hittade det tipset år 2008youtube (jag är seriös nu) och använde det bland annat på nyårsafton 08/09. Ni kan kolla på bloggen hur resultatet blev. =)

 

Så till er som håller på och skriver en massa gojja - avundsjuka är väldigt oattraktivt. Sen är det ju en annan sak om man skriver "guuud vad avundsjuk jag blir!". Det fattar ju jag också att det är på skoj... ;) Men att hålla på och säga att jag snott tipset från någon annan. Come on. Väx upp.

 

Tudels! =)


Kommentarer
Postat av: Joanna

tränar du folk i det här? eller undervisar du akrobat eller vad det heter :p gympa typ haha älskar din blogg

2010-06-27 @ 21:09:14
Postat av: Celina

Joanna; Tack, vad glad jag blir! =) Jag tränade tjejer i truppgymnastik förut i ungefär 6 år. Först tränade jag både redskap och fristående, men efter ett tag gick jag över till bara fristående och började dessutom koreografera friståended-program. Nu har jag gjort ett program till den här gruppen som vi håller på att jobba med nu, men annars har jag slutat som gymnastiktränare. =)

2010-06-28 @ 20:49:52
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0