3-års daten

Datum 2010-06-16 Klockslag 11:29:54

Det blev verkligen en maaagisk kväll igår! Först drog vi till en rastaurang som heter "Caliante" som ligger vid St Eriksplan. Dom har så fruktansvärt god mat så jag vet inte var jag ska ta vägen! Det är alltså ett tapas-ställe så man beställer in ett gäng smårätter som man sen sitter och delar på. Som ni ser så svämmade vårt bord nästan över. ;)

 

Helt fantastiskt gott!

 

 

*ghaaaaaaahh* blir hungrig igen när jag kollar på det här!

 

När vi ätit klart rullade vi vidare till en supermysig bar som heter "Paus", ligger också vid St Eriksplan. Där beställde vi in några drinkar och pratade mysiga minnen innan vi åkte hem till soffmyset. =)

Här står min ståtlige karl och ska beställa åt oss. ;)

 

 

Första rundan blev en riktig Christian och Celina-klassiker - Margarita till herrn och Mojito till damen. ;)

 

 

Och fler mysiga år ska det bli framöver. =)


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

fin header!

2010-06-16 @ 12:32:25
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0