Minivibe - EN av FYRA dansakter på Ung08!!

Datum 2010-07-06 Klockslag 11:49:11
Nu har dom gått ut med vilka som kommer att uppträda på Ung08 och det sjukaste är att det bara är FYRA stycken dansakter och vi är EN av dom!! Snacka om att ha blivit utvalda! Är supermegastolt!! =D

 

Här har ni hela artikeln;

http://ung08.nu/Article.aspx?Id=321

 

Om ni vill se vilka andra som uppträder är det bara att gå in på "alla artister".

 

Vi kommer alltså att stå på STORA SCENEN den 13:e augusti kl. 19.23 sharp!! (nej jag överdriver inte, detta är den tiden vi har fått.. ;) )

 

Kom och stötta oss!!!! =D =D =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt grymt grymt!!!!

2010-07-06 @ 21:21:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0