Mera H.E.A.T

Datum 2010-07-28 Klockslag 22:23:30
Lite fler filmer från giget igår... har faktiskt gått runt med en klump i halsen nästan hela dagen... =(

"Feel it again"

 

"Late night lady" & "Bring the stars"

 

 

 

Fick denna kommentar nyss:

fattar inte varför han ska sluta i H.E.A.T?:O:O vet du??


Jo det vet jag, tyvärr tänker inte gå ut med något här men Kenny och bandet ska knåpa ihop
ett brev som ska läggas upp på hemsidan de närmsta dagarna...
http://www.heatsweden.com/
Så håll koll där om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Dokken

Inget brev har kommit.

Däremot finns det 3 teorier som vandrat runt som skvaller länge. Tråkigt att han inte höll sitt löfte till publiken...

2010-09-23 @ 08:51:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0