Medelhavsnatt i Stockholm

Datum 2010-07-12 Klockslag 00:18:32
Helt fantastiskt vad skönt det är ute ikväll! Kom precis hem från m&p och det var verkligen som att knata runt i vilken charterort som helst. Allt luktar utomlands när det är så här varmt. Mitt trapphus luktade utomlandshotell när jag kom hem! Tog på mig jeansjackan när jag skulle börja röra mig hemåt, men det åkte av rätt så snabbt igen. ;)

Kommer nog sova med öppen balkongdörr i natt... nästan så att man skulle lägga sig på balkongen... hmm....

Har ni tänkt på att i vintras slog vi nåt rekord i kyla från -70 nånting, och nu idag slog vi värmerekordet sedan -94. Snacka om att Sverige har ett rätt så varierat klimat!! Och ni ska bara veta hur det är att stå på en scen med strålkastare som värmer upp allt typ fem grader till! Både jag och Tobbe mådde ganska så konstigt idag kan jag ju berätta. Men man ska ju faktiskt inte klaga, eller hur? Jag njuter i fulla drag! Haha, och alla svenskar som är utomlands nu måste känna sig en aning blåsta. ;) En liten hälsning från alla oss som är kvar här i Sverige. ;)

 

Gonatt på er! =)

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0