Läkarbesök

Datum 2010-07-29 Klockslag 12:34:57
God morgon igen! Var först uppe kl. 7 och hos läkaren på L-ö 8.30, hemma kl. 9 och somnade om till för nån timma sen. Skönt. Har varit och kollat upp en "hudfläck/prick/yta" som inte ser helt hälsosam ut. Som tur var var det inget farligt, men den växer och är ful så då är det bäst att ta bort den helt. Det ser ut som ett rött ärr typ, vilket det tydligen också är. Det började med en inflamerad "prick" som sedan har fått fnatt och bara fortsatt att växa. Töntprick. Aja, i september ska jag lägga mig under kniven! ;)

Nu är Tobbe och jag inne på schow nummer 63 och 64 (vi ska upp i 70). I nedräkning så är det show nummer 8 och 7 och vi har fyra dagar kvar på Grönan. Men vem håller räkning liksom. ;)

Om jag ska vara ärlig så kräks både jag och Tobbe rätt så hårt på den här showen just nu. ;) Men det är bara att bita ihop och tänka "Sunny Beach, Sunny Beach, Sunny Beach, Sunny Beach, Sunny Beach, Sunny Beach..."





Kommentarer
Postat av: MATILDA

så mysigt det såg ut på bilderna :D

2010-07-29 @ 12:44:37
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0