Badbilder

Datum 2010-07-14 Klockslag 21:38:42
Hallå där! Sorry för dålig uppdatering idag, men det blev som sagt sjukt panikigt i morse. Sen när jag kom hem var det dags att jobba lite mer, men NU är jag äntligen ledig! =)

Igår hade jag som sagt så sjukt mysigt på kvällen! Åkte hem till m&p och kylde av mig i jacuzzin, sen blev det supergod middag och resten av kvällen lekte jag med Boogie i poolen. Måste tyvärr meddela att poolen inte längre existerar eftersom vår smarta hund tuggade sönder den idag. Morr....

Här är lite bilder i alla fall från igår!

Jaja, det var ju kul så länge det varade.... dvs en dag.... varför måste hundar tugga på ALLT?? =(

Mamma och pappa har sagt att dom ska köpa en ny...



Idag var också Christians brorsa med fru och två barn på Grönan för att kolla på mig och Tobbe. Dom verkade gilla det, så det var kul. =) Plus att andra showen bestod av den absolut bästa publiken hittills! Galet drag! ;)

Och vet ni vad, nu har vi precis kört hälften av vår lilla Grönan-turné! Vi ska upp i 70 shower och idag gjorde vi nr 35 och 36. =)

Vill ni förresten se fler bilder från Grönan? Backstage kanske? ;) Hur det ser ut på scenen/showbilder/vilka trick och illusioner vi gör? Hojta till i så fall!

Kommentarer
Postat av: jb <3

vilken söt hund!! ") <3

2010-07-14 @ 23:48:43
URL: http://joaannaa.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0