9:e juli

Datum 2010-07-09 Klockslag 11:57:03
Gomorron! Sitter här och sippar på mitt (numera) favvoté och lyssnar på ljudet av byggartbeten utifrån som aldrig någonsin verkar ta slut!! Seriöst, dom byggde för fullt när jag flyttade in och dom håller fortfarande på??? Det är ALLTID något nytt! Vad är grejen med det?

Anyway, visste ni att jag och Tobbe har gjort över 20 shower nu på Grönan i sommar? Tror att det är nummer 23 och 24 idag. Plus att Christian kommer och titta på den andra! =D Haha, fatta att vi har typ 50 more to go innan sommaren är slut... det är sick!

Christian och jag försökte förresten leta resa igår. Halvsoft... man blir bara trött, irriterad och får panik... vi måste nämligen åka antingen den 2:a eller den 3:e för att jag ska kunna hinna tillbaka till Ung08 och en modevisning som jag ska gå. Men men, det är bara att ta nya tag och försöka igen. =) Är det någon som har nåt bra tips på att åka i augusti så fram med det bara!

 

(jag igår när vi kollade upp resor....)


 

Gran Canaria förra året.... mmmm.... =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0