Video med "Vakna med The Voice"

Datum 2010-01-14 Klockslag 22:40:07
Tjohej, vilken kväll! Var iväg till Ohlssons tyger och köpte ett GRYMT tyg som jag ska ha till min vampyr-tron (vi har shower på Vasan nu i helgen.. =) ). Sen kl. 18 var det dags för rep-marathon med alla mina grupper i Torsvik. Jösses! Är helt slut i huvudet! Men alla var superduktiga och kom väl förberedda så det gick väldigt smidigt. Vi drog över en halvtimma ungefär, men huvudsaken är att vi hann ta oss igenom allt. =)

Massa kärlek till er! =)




Imorn gäller följande;














Tänkte börja förbereda mig lite... "Vakna med The Voice" ska alltså göra en promovideo för sin "Rapattack"... typ... eller bara en promovideo för deras program... hm... Jag ska alltså hjälpa dom med lite koreografi. Här har ni ett iaf ett exempel på en sådan "rapattack"... ;)


Kommentarer
Postat av: mandy

haha åå, jag älskar vakna! kollar på det varje morgon =D neeerdyyyy

2010-01-14 @ 22:53:32
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0