Nu blev de kväller...

Datum 2010-01-28 Klockslag 23:42:14
Hej hopp! Ledsen för dålig uppdatering. Har fullt upp med auditionkursen på L-ö Danscenter. Idag var sista dagen och själva audition-audition. Men innan det var jag på Ackis och undervisade. Var första torsdagen den här terminen så jag hade verkligen ingen som helst aning om vilken nivå gruppen låg på..! Men det gick ju bra till slut. =)

Har varit jätteduktig nu på förmiddagen/eftermiddagen och gymmat på Sats-Gärdet i två timmar. Måste faktiskt säga att Gärdet är mitt favvo-gym hittills! (Vilken inte är helt opraktiskt med tanke på att jag bor här....) Jättefräscha lokaler, känns luftigt, bra maskiner, supertrevlig personal och framför allt - typ inget folk!! Kan tänka mig att det är fullt på kvällarna, men då kan jag ändå inte vara där. Var kanske max 10 pers där samtidigt som jag. Underbart!!

Först blev det som vanligt en 10 minuters uppvärmning på Crosstrainern och sen en genomkörare med alla roliga maskiner i 1 h och 10 min.

Sen en halvtimma igen på crosstrainern...

Och till sist lite stretch...

Sen var jag mörbultad och redo för dagen. ;)

Nu efter en väldigt intensiv dag tänkte jag lägga mig i soffan och mysa med min karl resten av kvällen/natten.

 

Imorn väntar bl.a. tandläkaren! Iiii! Lite läskigt... ska fixa till mina plastfasader... Men jag ser framemot resultatet! =)

 

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0