Straight from New York

Datum 2010-01-11 Klockslag 12:20:12
Om det finns någon som vet EXAKT vad jag gillar för kläder och accessoarer, någon som jag lätt skulle kunna ge ex antal tusenlappar för att gå och shoppa åt mig och jag skulle älska ALLT, så är det min sötnos Elin! För några dagar sen kom hon hem från N.Y. och självklart har hon med sig saker jag ääälskaaaar!! =D

 

Jag kan inte få nog av dödskallesmycken!! =D =D =D




Elin hade till och med lyckats hitta exakt likadana handskar
som hon har och som jag är helt besatt av! ;)




Ett till par fabulicious handskar!




Två snorsnygga armband!!



Jag höll på att när jag såg den här!!
Det är alltså en byxkedja och självklart är det en dödskalle på den!!!! =D =D =D



STOR PUSS till dig Elin!!!


Kommentarer
Postat av: Elin Nyblom

Puuuussssss!!!!

2010-01-11 @ 13:07:02
Postat av: mandy

hörredu din sprätt, har du lust att komma på min studentskiva.. ? =) vore svinsoft om du ville/kunde det!

2010-01-11 @ 16:05:21
URL: http://mandyrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: åå, kul! =D det är den 16 mars, vilket iofs är en tisdag men ja.. du kan ju kolla om du kan =) kostar 120 kr och är inne i stan, på nype!

2010-01-11 @ 16:10:15
Postat av: Anonym

det där var från mig förresten. mandy. haha!

2010-01-11 @ 16:10:33
Postat av: mandy

sv: jahaa, okej.. nämen det förstår jag ju =( trist!

2010-01-11 @ 17:51:53
URL: http://mandyrin.blogg.se/
Postat av: Blomman

SATAN va snygga smycken ! Inte ett dugg avis. haha. Synd dom va köpte där, annars hade jag bett dig säga vart dom kom ifrån !! : )

2010-01-14 @ 00:47:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0