Snörvel.....

Datum 2010-01-20 Klockslag 11:36:45
Damn it!! Självklar har jag blivit megadunderförkyld! Eller håller iaf på att bli det... Av någon "konstig" anledning händer det här ALLTID efter Vasashowerna... kan inte förstå varför... *ironi ironi*...

Aja, det är väl bara att bita ihop. Det dumma är att jag ska flyga till Kiruna ikväll för att jobba på ett företagsevent imorgon och jag är livrädd för hur mina stackars bihålor kommer att klara flygresan..!

En ännu mer dum sak är att jag hade tänk träna idag, men nu blir det väl att packa hela dagen istället typ... funderar på att lägga mig i badkaret ett tag. Är iofs inte kanske heller så bra när man är förkyld, men skönt är det i vilket fall som helst..! Plus att jag faktiskt hade tänk att unna mig en massage idag eftersom mina stackars nackmuskler har ställt sig i kramp efter helgen, men det får man ju inte heller göra när man är förkyld... Bajs!!

Men då gör man så att man tar och tittar på årets lärardans så blir man genast glad igen! ;) Haha, det gäller att kunna bjuda på sig själv ibland... Ni kan ju försöka lista ut var jag är... ;)


Kommentarer
Postat av: Ullis

svar: ja men precis, ska bara försöka läka ihop kroppen och sedan kanske jag börjar dansa igen :D



Krya på dig och hoppas flygresan går bra!

2010-01-20 @ 16:34:58
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0