Sexy B***h

Datum 2010-01-10 Klockslag 16:41:28
Halloj!

Idag har jag och mamma varit och storhandlat nere på ICA Kvantum i Frihamnen. Väldigt trevligt. =) Älskar när kylen, frysen och skafferiet är fullproppat med mat och man vet att man kommer behöva lägga ut så värst mycket mer pengar på sånt den här månaden.

Känner också att jag börjar bli lite smått rädd för mig själv när jag blir överlycklig över att ha hittat en liten och smidig sopborste med tillhörande skyffel... ;) Jag gillar att ha det ren och städat runt omkring mig, så är det bara. Kan få ångestattacker när det ligger för stora högar med prylar och grejer ute i hallen och köket ska vi inte ens tala om!! Haha... ja.. tänk vad man kan ändras på bara några veckor... Ni som känner mig vet vad jag menar... ;)

Hoppas på att få mina bilder från Armand ikväll! Wiiiieeee!!!! Sitter på nålar typ!

För övrigt har jag också blivit helt iPhone-tokig. Det är min nya bäbis. Den har ALLT och tio gånger mer! Apple kör verkligen över alla andra, backar tillbaka och kör över igen. Satt och nördade mig igår med en massa roliga apps. Hihi, åååååhh den är så underbaaaar!! =D (förlåt Smedberg men den är verkligen det! ;) )

Nu måste jag nog ta och fortsätta korra till nästa termin. Tror att det blir en låt till Com.street F+. Förresten, till alla er som ska dansa hos mig den här terminen; ANMÄL ER NU!!!

Skriver mer sen, men så länge kan ni lyssna på min nya ringsignal. ;) *nöööörd*

"Sexy B***h" - David Guetta feat. Akon


Kommentarer
Postat av: mandy

svar: jaa, jag hade velat vara mee!! men min käre pojkvän, som hade lovat att ringa OM han skulle ut, glömde bort mig och ringde inte förrän vid 12-tiden när jag låg nerbäddad i sängen ;p next time!

2010-01-10 @ 17:06:32
URL: http://mandyrin.blogg.se/
Postat av: Karro

Åh, jag älskar min iPhone! Alla olika appps man kan ladda ner (så lite fritid man får över). Helt klart årets bästa julklapp!

2010-01-10 @ 19:06:31
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: AMME

Jag har anmält mig! LÄNGTAR! Hoppas Silly Boy är till oss! :D ses på torsdag!

2010-01-10 @ 22:21:57
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

ska bli skitspännande å se bilderna ni tog! skulle ha fotat med armand i somras men det har inte blivit av än. han är duktig :)



va kul att d går så bra för skallepia, kommer ihåg när ann precis hade börjat med det och satt och pysslade och funderade på namn. blev succé! :)

2010-01-10 @ 22:48:12
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0