Off to Västerås med Tobbe Trollkarl

Datum 2010-01-30 Klockslag 09:01:33
Gomorron alla trötta! ;) Här har jag en liten snutt musik som jag tror kommer få er upp ur sängen; H.E.A.T.'s nya singel "Beg beg beg". Idag är det trolleri-trollera i Västerås som gäller. Håller på att packa ner mina "Miss Direction"-kläder (tänk trolleri så kanske ni fattar den lilla ordvitsen.. ;) ), och kläder till Väsby-partjet ikväll. Känns som en grym dag idag! Först gig med Tobbe och sen "hemmaröj" med babe, H.E.A.T. och Väsby-gänget. Nice!



Sen på söndag blir det Uppsala X 2. Vet ni att alla tre shower är slutsålda?? Ganska coolt! Knasigt nog så vet jag knappt vad det är för show vi ska uppträda på... det är nåt stort.. men mer än så vet jag inte... ;) Jag ska bara göra två nummer, men det ska bli soft att få hänga lite med Tobbe igen. Har ju faktiskt inte setts sen i somras.

Nä hörrni, nu tycker jag att ni tar och skruvar upp ljudnivån och drar igång dagen med lite ösig musik!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0