Nyårslistan!

Datum 2010-01-03 Klockslag 14:38:02
Tänkte att jag som alla andra skulle göra en nyårs-lista, så jag hittade den här från Idas blogg. Jag lånar den, hoppas att det är okej.. ;)

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån.

2. höll du några av dina nyårslöften?
Är inte jätteintresserad av nyårslöften. Lovade kanske mig själv att 2009 skulle bli et grymt år, vilket det också blev. =)

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Tobbe och Karolina! =D

4. dog någon som stod dig nära?
Nope.

5. vilka länder besökte du?
Gran Canaria och Polen. Räknas Finland om man åkte Finlandskryssning?

6. är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer pengar! ;)

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dagen jag vann budgivningen på min lägenhet och dagen jag flyttade in.


Och sen är ju Sopot Hit Festiwal med Gathania är nåt som man inte glömmer i första taget. ;) 6 miljoner TV-tittare och över 30 000 pers i publiken. Då äre drag!



8. vad var din största framgång 2009?
Att jag börjat jobba som koreograf för musikvideor. Det är verkligen nåt jag brinner för och lätt skulle kunna jobba med på heltid! ;)


9. största misstaget?
Man lär sig av sina misstag... ;)

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Mitt knä har ju inte varit jättefriskt, men jag har ändå kunnat jobba runt det.

11. bästa köpet?
Min lägenhet så klart!!! =D

12. vad spenderade du mest pengar på?
Min lägenhet.... ;)

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Haha, när jag vann budgivningen på lägenheten!

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Låtarna som jag korrat videor till kommer ju verkligen att representera 2009.

Johan Palm - Emma-Lee

Dashne - Kuri le xo bayi
Loka - SMS
Josh Gabriel - Deep Down
Mange Schmidt - Wingman


15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har väl varit rätt så lika tror jag.

16. vad önskar du att du gjort mer?
Klappat mig själv på axeln när jag gjort nåt bra.

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Klankat ner på mig själv ibland kanske.

18. hur tillbringade du julen?
I Laholm med släkten.

19. blev du kär i år?
Säger som Ida att K&K fått mig att bli kär i dansen igen. Sen måste jag ju vara lite nördig och säga att jag faktiskt bli mer och mer kär i min karl för varje dag som går... ;)

20. hur många one night stands?
Haha... har ju redan min dream-man. ;)

21. favoritprogram på TV?
Många.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt stark ord... men visst har jag upptäckt att vissa personer visade sig vara mer intreserad av att utnyttja mig än att faktiskt bara vara min vän.

23. bästa boken du läste i år?
Nu är jag nörd, men jag måste säga "Twilight".

24. Största musikaliska upptäckten?
Oj.. ööhmm.. ingen aning..!

25. något du önskade dig och fick?
Mer jobb och en lägenhet! =)

26. något du önskade dig men inte fick?
Nope, tror inte det faktiskt.

27. årets bästa film?
Pass.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag jobbade på Grönan med Tobbe. När vi var klara för dagen kom min babe, killarna i HEAT, Anna och en massa andra förbi och sjöng och sen hade vi en grym kväll med femkamp och partajande på Spyan.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vinna några miljoner på Triss??

30. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Softish... ;)

31. vad fick dig att må bra?
Kärlek

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, sugen? Gollum? ;)

33. vem saknade du?
Minus

34. de bästa nya människorna du träffade?
Alla roliga artister och människor på inspelningarna.

35. hur tillbringade du nyår?
I studion med Väsbygänget.

Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Hihi det går så bra så :) Tack för stretchen och träningen idag hjärtat <3

2010-01-04 @ 00:03:56
URL: http://finest.se/idawarg

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0