Korra korra korra...

Datum 2010-01-06 Klockslag 16:30:17
Hade panik i morse när jag vaknade. Jag måste börja förbereda mig inför den kommande dansterminen och jag hade inte ens en smula sug på att börja koreografera nåt. Men så helt plötsligt out of the blue så sitter jag nu här och har gjort hälften av Minivibes ena låt! Yey, I'm the best!! ;)

Titta vad jag hittade på youtube förresten; en liten snutt från mina elever på Ackis på våruppvisningen förra året. =)

 



Fotograferingen igår var magisk!! Armand - fotografen är ett geni! Längtar så gaaalet mycket till att få se alla bilder! =D Väligt kul att se Wolfie in action också, hon är så duktig! Det gäller att snappa åt sig lite tips och trix.. ;)


Kommentarer
Postat av: Neo - Rika barn leka bäst

svar ville ha:

Den blåa som har text på dig, ( den med kyssbild )

Den under med en 3a på

Den gula linnet ( Den första stora gula bilden )

Svarta zip tröjan med svart text

Svea tröjorna



Hur mkt drygt? :)

Kram



2010-01-06 @ 16:41:05
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0