I'm in love.... with life!! =D

Datum 2010-01-24 Klockslag 21:06:06
Kom precis hem från två grymma klasserAckis, första för terminen. Har sååå många duktiga och bra elever! Båda grupperna hade växt jättemycket och den andra var till och med dubbelt så stor som förra terminen. =) Känns väldigt kul nu också när man börjar lära känna en del elever också. Kommer bli en toppentermin!

Satt här och fick värsta lyckoruset, jag älskar verkligen mitt liv just nu! =) Jag har mycket jobb, mycket omväxling i jobbet, duktiga och roliga dansgrupper, flow med koreograferandet, bästa pojkvännen och bästa föräldrarna i världen, min drömlägenhet och jag känner mig lugn och lycklig. Tack för kärleksboosten på Vasan, den behövdes. ;)

Tycker att den här låten förklarar min känsla just nu (ignorera texten - går mest på känslan i låten. ;) ).

 


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Nat GILLAR :) glad jag blir för din skull! kul å se dig förut! to be continued..! ;)

2010-01-24 @ 21:18:52
URL: http://nathalieakselsen.com
Postat av: Celina

Nat: Desamma! Vill också se lika brun och fräsch ut som du! ;) Hallå, har du lösenordat din blogg din fillur? Måste ta och dra ihop fikan näst-nästa vecka. =) Pussipuss!

2010-01-24 @ 21:34:14
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

ja jag orkade inte med den längre. skriver ingenting så lösenet är bara där för att jag ska slippa ta bort den helt ;p hehe jag vill också va lika brun som jag va igår. idag är allt borta typ hah! känns så iaf. men så har jag inte en centimeter tjockt lager smink idag heller ;P fan va trist med dina grejer! jävla skit verkligen. men man vet aldrig, ibland har man bara tur att få tillbaka grejerna. annars har man väl lärt sig nåt eller nåt :/ ja d tycker jag verkligen vi ska! höres, puss!

2010-01-25 @ 21:03:46
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0